Fredag

Sovit oroligt inatt med - jag fattar inte varför. Nåväl. Igår pulsade jag mig fram de tre kilometrarna till gymmet - det är inte NÅDIGT hur mycket snö det kommer på samma gång! I hela sverige dessutom.
Blev ju en ordentlig uppvärmning, kanske var därför jag slog mitt personbästa på 5 km löpning. 26:40! Innan april ska jag vara nere under 25. Det ska jag nog fixa med mycket kolhydrater, vatten och proteintillskott.

Resten av dagen var jag riktigt oroväckande slö. Kom igen nu Sara, du har saker att fixa :( du måste börja jobba nu, allright? Så får du din belöning i form av en göteborgsresa sen.

Aja, nya tag!
Ikväll ska jag mysa med min familj.
Nu kör vi på.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Sv; Ingen fara kompis! Håller mig uppdaterad via din blogg så gått det går så på nåt vis känns det ändå som vi snackar med varann :P Såklart visste man att det skulle vara fattigt och en stor kontrast till Brasilien. Man skäms liksom lite när man går där med sina I-landsproblem, samtidigt som man vet att det finns inte mycket man kan göra för att påverka. är jätteglad att vi åkte dit iallafall för det är en nyttig tankeställare och man blir ödmjuk inför hur bra man har det. Härligt att du kör hårt med löpningen, ser att tiderna kryper neråt, grym du är! Puss o Kram Hasse

2011-02-11 @ 14:55:00

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0