Fredag

2B var ju huuur söta som helst! Jag fick en teckning av en tjej, massa kramar och mys. Ungar är hur härliga som helst :) de skrek både att de älskade mig och tyckte om mig, vem fan behöver en karl?

Hade en trevlig kväll hos Halbe och Stina. Vi gjorde suuupergood veggiepizza, käkade glass till efterrätt och spelade kolonisten. Kan det bli bättre?! Sover dessutom som en gudinna i deras våningssäng ;) var härligt att umgås lite och dessutom ha tid att stanna lite.

Träffade Sagis en snabbis nu på fm, sen tog jag mig med lite möda hem genom snömoddet på cykeln.

Imorgon blir en lång dag i Västerås men jag ser fram emot att träffa mina klassisar.

Ciao mama'z!!


Kommentarer
Postat av: Alicia

Visst är barn det bästa som finns! Man får så otroligt mycket av dem, hjärtanen liksom. Lycka till i Västerås idag fina du!

2011-02-05 @ 10:37:59

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0