Good sunday.

Gårdagen var låång, men jag tog mig igenom den :). Gick upp 06, vandrade de 40 minuterna in till stationen, åkte tåg. Kom en halvtimme försent till lektionen, direkt jag kom blev jag överöst av info om denna termin, samt massor av upgifter vi har att göra tills nästa gång vi ses..

Shiss. Jag som trodde jag skulle glida mig igenom dessa 15 poäng. Tji fick jag! Bara att börja gneta :)

Dessutom kom jag på mig själv igår med att verkligen önska att någon inte hade blivit född. Vi hade några nya i kursen, bland annat en ny kvinna (som sminkade sig som en 16åring) i klassen som hade jobbat på resebyrå eller nåt i Spanien >_<.
Fan, det var det värsta irritationsmomentet sen jag upptäckte att grannen under mig har en hund som brukar yla på nätterna.

Att människan inte kunde hålla käften!

Hon hade ett.. läte. Ett jävla.. fjortisläte. "Mm" ,"mm" lät det efter vart femte ord när våra lärare beskrev eller förklarade något på spanska. Eller i princip sa vad som helst. HELA DAGEN. Till slut började jag tappa bort mig i vad som sas, och det brukar jag fan inte göra!

Nåväl, gick tidigare och fick skjuts med Linnea & Tobias till Sala. Hur skönt som helst att hänga med dom ett tag! Fniss! Kom hem till Borlänge helt safe och insåg att jag är sjukt trött.
Idag med. Jag måste börja sova lite mer.

Ha de gött. Idag ska jag färga håret.
PS: Pappa har köpt en peugeot som jag ska puttra runt i. HELT JÄVLA BÄST!!

Kommentarer
Postat av: Alicia

FY vad irriterande! Jag förstår verkligen att du tappade bort dig. Göttans till bilen alltså! Roadtrip i sommar eller? Hoppas helgen varit riktigt fin min vän. Fred ut!

2011-02-06 @ 21:13:24

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0