Göteborg i miniatyr



Åkte sammanlagt 10 timmar i fredags. Jag är ju galen! Men jag fick ner biljettpriset ordentligt i alla fall. Åkte tåg till stockholm och samåkte bil därifrån till gbg. Hängde med Alicia och Axel en stund först, drack vin vid Operan och drog sen till Linda och Sofia på hisingen. Dit kom senare Felicia, världens snyggaste tjej, och vi spelade det bästa sällskapsspelet i världen - Med andra ord.
Sist av allt drog jag på dejt i Haga.. ..Mums mums säger jag bara! :D..
Lördagen ägnade jag hele dan åt min fina vän Alicia och det var det värt. Trots att båda var lite trötta och sega så lyckades vi liva upp det med lite vin, gitarr, ramla i trappen och ytterligare lite mer vin på Lilla London. Det är så fint att ha en vän som dig, som dig, som dig :D.

Åkte hem 08 imorse och det slår mig att jag inte alls varit borta så länge. Så fort jag började närma mig Borlänge steg irritationen. Det är bra det; sånt får man energi av. Så nu ska jag nog kicka röv i veckan med det praktiska jag har att göra!

Kommentarer
Postat av: Alicia

Åh vad fin du är! Ja, nog var jag trött och seg, men jag är så glad att du kom till mig ska du veta! Fast ramla i trappen hade jag kunnat låta bli kan jag känna, men fuck it, man lever bara en gång. Du lyfter Sara, varje gång. Tack för att du ville hit till mig.

2011-02-21 @ 07:10:20

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0