Heja heja heja heja!

Bilen brummade igång idag efter jobbet :D Så överlycklig blev jag att jag stod och skrek på parkeringen medan alla åkte hem! Kruxet var antagligen att jag haft för lite bensin i bilen när jag parkerade den utanför lagret i onsdags, det kondenserade och bildades en ispropp i bränsleledningarna. Efter 1½ dygn med motorvärmare  och lite plusgrader utomhus hade den lösts upp.. :D åhh!

Så nu har jag tankat bilen full på bensin och mig på vin. Första lagerveckan är avklarad och det är verkligen helt rätt jobb för mig (jag vet att jag tjatar..) ett jobb där man inte behöver analysera allt för mycket utan fokusera och arbeta med kroppen. Måndag-tisdag är det truckutbildning på jobbet!

Har tagit ett bad och tänkte slockna nu. Imorgon ska jag träna på förmiddagen och hänga med min älskade Tomas på kvällen. Jag ska även se över vad jag har att göra till skolan. Ta en lång sovmorgon och käka en god grötfrukost.

Btw, jag skojade bara om att jag skulle käka hummer, så mycket pengar har jag inte.. men jag är glad över den lön jag fick, och mars-april kommer bli rediga även dom! :D Glad Saris!

Som slocknar nu.
Godnatt!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0