Köttsoppe

Hallå mina små köttisar! Har ni fått kött på senaste tiden? Hela mitt liv är en köttsoppa nu med många ragg på olika håll men ingenting som resulterar i något, mest för att jag inte vill ha det så. Vill inte ha en pojkvän och jag har inte lyckats förälska mig.. gött det, brukar ju gå snabbt mellan varven annars.

Igår tog jag mig en skön dag med sovmorgon, dammsugning, sedan  blev det en biltur med Patrik till systemet och jysk, kul att umgås med kusinen lite. Sprang en fem kilometer och tränade armar på gymmet. Drog hem och lagade inte köttsoppe men en gryta på högrev, nu har jag matlådor för hela veckan.

Sen började jag dricka vin vilket inte var så jättelägligt kanske då jag var trött och slut efter att ha tränat och jobbat.
Men Tomas kom på kvällen, vi tittade på tv och slöade, riktigt slött, jag somnade. Mitt i natten gick jag sen hem till Jonas som blivit lite för full så jag tänkte jag tar hand om honom lite, det var iaf kul att se honom och jag slaggade på hans soffa.

Ska snart puttra hem till Smedjebacken för en bio med Wille och några försök till studerande..kommer ju gå åt helvete.

Hej med er!

Kommentarer
Postat av: Alicia

Åh Sara, kanske tycker du att denna är minst lika rolig som jag gör! http://wulffmorgenthaler.com/strip/2011/02/28/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+Wulffmorgenthaler+%28wulffmorgenthaler+comic+strip%29&utm_content=Google+Reader Ha en fin dag hjärtat - puss!

2011-02-28 @ 07:02:02

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0