Måndag igen

I lördags kväll såg jag, mamma & Wille "I rymden finns inga känslor" och hade lördagsmys. Har varit jätteskönt att vara i Smedjebacken som sagt. Tog lilla pärlan tillbaks till Borlänge igår, läskigt att köra Ulfshyttevägen med framhjulsdriven bil på halt underlag så jag tog det väldigt lugnt.

Jobbade hos R, kom hem, tvättade, åkte sen och plockade upp Pelle för en åktur. Vi hämtade Mitra, åkte hem till mig och lagade mat etc. På kvällen när Mitra åkt kom Miri hem till mig, hon sov här eftersom hon skulle vara i Falun tidigt imorse (och hon bor i Motala annars).

Soft kväll!

Men jag känner mig lite stirrig efter att ha träffat folk konstant den här helgen. Snart ska jag och de andra skolcoacherna intervjuas för tv/tidningen angående vårat volontärarbete. Efter det ska jag försöka slappa ner några hekto.


Kommentarer
Postat av: Shirin

Pappa sa att det max fick vara 2 st i bilen, inga i baksätet för att den blir för tung då..?

2011-02-15 @ 16:20:32
URL: http://shirint.blogg.se/
Postat av: Sara

Han säger rätt mycket. Sitter det tre stycken i hans viktklass i baksätet är det klart att bilen går under. Han sa att jag får prova köra med fler i bilen, så.

2011-02-15 @ 17:03:33

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0