Måndagsbarn

Jag kan bara säga som så.. att jag trivs med livet nu.. jag känner mig som en helt annan person än i höstas. Som verkligen har tagit tag i det här med stress; blivit en lugnare och säkrare person inuti och utanpå. Kanske blivit lite fulare i munnen men med tanke på hur det känns i hjärtat så är det verkligen värt det. HAHA åt den där meningen. Gött det! :D

Hade en fin förmiddag med Per, jag bjussade på köttfärssås och vi tog en runda på kupan. Införskaffade nya löpartights då mina gamla gått sönder, sen stack jag till lagret. Har varit en lång dag större delen av tiden i en temperatur på sisådär +4°, vid 18.30 när det var mat var jag helt utsvulten. Kylan slukade ju kroppen på energi!, men företaget bjöd på mat i restaurangen och faddrarna har varit hur lugna trevliga och snälla som helst.

Imorgon ska vi börja plocka lite ordrar själva och det är mycket som ska in i huvudet den här veckan. Men bara man tar det lugnt och inte hetsar upp sig så går det antagligen jättebra :) jag misstänker att jag kommer trivas med det här jobbet och fixa det galant. Älska monotona jobb som omväxling! Men lite trött i fötterna blir man allt!

Ser inte fram emot att gå upp 8 imorgon och tvätta, desto mer ser jag fram emot finbesök.

Och justja, min arbetsutstyrsel: inte den sexigaste bilden på mig men jag älskar kläderna :D

Utsikten från mitt fönster imorse 06.30. Den gjorde det lite mindre jobbigt att inte kunna somna om :)

 




Kommentarer
Postat av: Alicia

Snyggaste truckföraren någonsin va! Och jag älskar första stycket, fullkomligt älskar. Du äger!

2011-02-23 @ 08:59:28

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0