Onsdag

Middagen med Foundation var hur fin och mysig som helst. 2 glas vitt och man blev lite uppvärmd. Så härliga människor!! Vi beställde varsin majskyckling med portvinsås och potatiskaka, blomkålspuré och gröna bondbönor.. gött var det. Lite småfull blev jag och Linnea också ^^

Igår var en trög dag trots att jag fick mycket gjort. Storstädade i ottan, lagade lunch, åkte och shoppade lite kläder.. det där skolarbetet som malde i huvudet. Jag fick det gjort i alla fall! Nu är vi nästan klara med delarbete nr 1. På kvällen ringde en ny bekant också. Tog mig ett bad och sen somnade jag. Älskar mitt badkar.

Idag saknar jag Martin. Jag fick ett alla hjärtans dag-sms av honom helt otippat från Italien.. vill att han ska komma till Dalarna nu, så mysig och gosig är han <3

Strax ska jag pulsa till gymmet, känner att jag har suttit mycket still nu när jag haft bilen. Dags att få tillbaks lite motion, behöver ju inte ta bilen överallt!

Imorgon ska jag först jobba 7.30-15.30, sen ska jag till Lagret på info 16-19.30. Det blir en lång dag så det är bara att vila upp sig idag. Men skönt att få lite annat i huvudet.

Kram på er!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0