Onsdag

Var helt slut igår och struntade i yogan. Tog i alla fall en promenad när rastlösheten blev för irriterande. Gick och köpte en schweizernöt som jag lyckades äta upp helt själv, 200 gram. Gott!

Idag ska jag gå till ungdomsmottagningen och fixa nya p-piller (ja, får väl lov). Ikväll får det nog trots allt bli en tur till Linnéa för att umgås med henne och Moa.. jag behöver mina vänner!

Igår försökte jag ömka lite inför Tomas när jag mådde dåligt och kände mig ensam. Eller nej, jag började i förrgår med att berätta att magen krånglade igen, varpå han svarar "Det var illa. Du får försöka med den där medicinen igen om det inte blir bättre." - tack för omtanken -_-.

Igår frågade jag honom om han ville äta lunch, han meddelar att han ska åka skidor. Jag frågar på kvällen hur det gått att åka skidor, han svarar och frågar inget tillbaks trots att han vet hur jävla ont jag brukar få. Så därför skriver jag det själv: jag känner mig helt utslagen av magen och allt runtikring. Skulle kunna döda för en kram.

Då skriver den chockerande mannen: själv känner jag mig utslagen av skidor och fotboll. Nu blir det sängen. Godnatt.

Liksom ens?! Jag mådde svindåligt. Såhär i efterhand blir det bra tydligt varför man inte är tillsammans :P som tur är så har jag vänner som bryr sig om mig, och det räcker bra så :).

Jag tänker aldrig mer vara tillsammans med någon som man får lov att be om uppmärksamhet ifrån! Nu vet ni det ;)


Kommentarer
Postat av: Alicia

Bra att du vilar och tar hand om dig fina du! Men vad är det karln skriver egentligen?! Jag blir alldeles till mig! Bra att du kommer till insikt över hur du vill ha det istället. Stå på dig och glöm inte vilken superpowerkvinna du är!

2011-02-10 @ 07:07:03
Postat av: Sara

Visst var det oschysst?! Jag är ju van med mina fina tjejkompisar som bara MEN GUUUUD HUR MÅÅÅR DU TA DET LUGNT ÄLSKLING VILA, osv osv. Man ska väl inte räkna med för mycket från killar.. men då får de inte heller något i gengäld :) PUSS ALICIA

2011-02-10 @ 09:12:39
Postat av: Camilla

Alltså... suck >_<

Du är värd all jävla uppmärksamhet som finns (eller i alla fall den uppmärksamhet du behöver och vill ha!). Man ska inte behöva be om sådant! Du är stark och helt enkelt superpower (Alicia säger det så bra så jag säger det också).



Måste dock tillägga att det finns karlar i denna värld som är bäst på att visa medlidande och omhändertagande. Under 21 levnadsår har jag dock bara träffat på en enda, så de är nog sällsynta.

2011-02-10 @ 12:52:03
Postat av: Shirin

Vänd på det hela. Hade du brytt dig speciellt mycket ifall Gabriel hade sms:at dig och skrivit att han mådde dåligt o.s.v?

Jag klandrar inte Tomas..

Sen så behöver du ju inte skriva sånt till honom när du har dina awesome tjejvänner ju! Ellerhur? :)

2011-02-10 @ 15:41:50
URL: http://shirint.blogg.se/
Postat av: Sara

Nej, jag hade inte varit överdrivet mjuk mot Gabriel om han skrev att han var sjuk, för vi sa aldrig att vi skulle vara vänner efter att vi gjorde slut, och definitivt inte nära vänner. Tomas däremot vill väldigt gärna ha kvar mig som sin nära vän och säger att jag är hans finaste vän och vill inte att vi ska sluta ha kontakt. Så då undrar jag varför han inte kan bete sig som en nära vän, om han så väldigt gärna vill vara en?



Så länge det är klara bud är det ingen fara med mig, men han säger en sak och så blir det en annan.

2011-02-10 @ 15:48:24

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0