Tisdag kväll

Galet bra dag i skolan. Hade två nior och en sexa på morgonen, en sjua och en åtta efter lunch. Åttan var en liten grupp och lektionen var en timme de skulle jobba ikapp i diverse olika ämnen. Jag känner mig så sjukt hemma i skolmiljön och hoppas jag får jobba mycket mycket i vår :) imorgon blir det ytterligare sex timmars jobb, glad tjej!

Fast efter drogtestet, som jag var tvungen att vandra hem ifrån så blev jag så trött och skrev till mamma, så hon ringde upp och jag blev att sakna mamma och Wille så mycket att jag grät som en liten unge. Som Moa sa, man måste gråta lite ibland, det är friskt.

Jag var nog mest trött. Skippade i alla fall yogan på kvällen och har istället ett storkok puttrande på spisen :) högrev, kikärtor, krossade tomater och lite olika chilisorter, den grytan går alltid hem hos mig.

Efter morgondagens jobb ska jag nog ta mig till gymmet och springa lite, har fått upp hastigheten tack vare spinningen. Jag säger ju det, konditionen blir bättre på nolltid! Varför har jag inte spinnat under alla dessa år?!

Torsdag blir en härlig dag, en lunch med Saga och sedan en tur till Leksand och Stina för ett sovaöverparty :) ser fram emot det!

Kommentarer
Postat av: Monica

Vaddå, så du får inte jobba på ica-lagret? :(

2011-02-03 @ 09:58:48
Postat av: Sara

Jodå haha! Jag var bara trött efter drogtestet. Provsvaren kommer imorgon och de kommer ju helst vara negativa ;)

2011-02-03 @ 14:22:07

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0