Tisdag morgon

Känner att jag brytt mig lite för mycket om pojkar på senaste tiden. Så därför, dagen i ära, så klipper vi dom tankarna. Buhbye. Jag har trots allt typ 10 år att ta igen vad gäller att själv få uppmärksamhet av pojkar och inte bara ge.

Ska strax cykla ner till skolan. Tar ca 5 minuterish, bara nedförsbacke. Ser fram emot att vikariera. Direkt efter jobbet ska jag iväg och göra nytt drogtest då det förra misslyckades pga att jag druckit för mycket vatten sist och det inte gått att kolla några halter rusningsmedel. Men gött. Kul att cykla 45 min för att pissa i en mugg..

Som ni hör, inte världens bästa morgon kanske. Men det blir bättre efter att jag fått jobba lite. Spanska idag. Sen yoga ikväll. Full rulle och mycket mat som gäller.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0