Torsdag

Idag mår jag killer-bra!!! :D Det var nog för att jag tvingade mig själv att ta det überlugnt igår samt för att jag skippat all träning den här veckan. Åh gud vad skönt. Kan också möjligen ha och göra med att jag faktiskt bryggde en kopp kaffe igår.. jag tror man kan äta/dricka allt, men i lagom mängd!

Det var en riktigt soft dag igår trots att jag mådde hemskt, jag sov en timme på dagen, gick och köpte godis, tog mig ett bad, sen ringde min klasskompis Mikael på kvällen och vi pratade en hel timme. Spännande den mannen, och det är fint att lära känna honom, han visar mer och mer av sin ödmjuka fina sida och är världens bästa på att lugna ner en :) han går även samhällsprogrammet på högskolan vilket är bra då vi har lite såna uppgifter i spanskan framöver. Och vi är ju i samma grupp så.

Minns ni den här mannen? 



Skidåkarprinsen från Luleå. Han har ju backpackat sen sist vi sågs typ. Igår fick jag höra att han bokat en biljett till Oslo, och efter det kommer han till Dalarna och ville såklart ses och mysa :D. Gissa vem som satt och storlog med världens snusläpp när hon fick höra det! (Usch, vad äckligt det lät.. :/) Haha! Martiiiin! Kom och ta mig bara. Nejdå, han är så mysig!

Funderar på om det kanske inte är lika bra att jag åker till Smedjebacken idag. Måste leta reda på mitt högstadiebetyg så jag kan lämna in stipendieansökan innan måndag :) Och jag behöver ju inte åka buss hem på lördag/söndag.. för då ska jag åka biiiiiiiiiiiiil hem till mig!!!!! :D WWIWIIIEIEIIEIEIEI!!

Ursäkta mitt damp. Nu ska jag göra alla-hjärtans-dag-kort :)

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0