Torsdag

Men vilken gooo dag jag har haft då! Kanondag med min mysbrukare. Vi tog en tur på stan och köpte alkohol, semlor och lite saker på apoteket. Fikade och kollade på alpina :) fan, jag blir nästan sugen på att jobba där i sommar i stället för på lagret. Men som det såg ut förra sommaren så var det inte det mest ekonomiska eller smidigaste. Dåliga tider och dålig lön. Jaja, vi får väl se hur det blir.

Var sedan på 3h intro på lagret. Fan mina arbetskläder är så snygga. Fick underställ, fleecejacka, arbetsbyxor, skor och vattenflaska.

Ska upp 04.30 och borde alltså sova nu.. det blir en tidig resa till götteborg!
Puss och hääj.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Lycka till o kör hårt på nya jobbet! Puss Hans

2011-02-18 @ 19:38:38

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0