Torsdag

Skön dag igår, gick bra på skolan, fick mer jobb idag torsdag, kom hem, käkade, sprang på gymmet, slog rekord, handlade, gjorde en awesome kvällsmat på tagliatelle, räkor, grädde och paprika.

Jag fick nämligen besök av Tomas på kvällen. Hade skällt på honom i ett sms att jag inte pallade höra av mig till honom mer för att han aldrig kunde ses, då fick han eld där bak och skrev att han saknade mig och att det var klart han ville ses. Allrite tänkte jag, mig spelar det då verkligen ingen roll.

Men han kom, han hade med sig chips, han segrade. Jag förlät honom ^^ vi hade en mysig kväll med varsin Mariestads och massa götta, längesen jag åt mig så mätt och belåten.

Var skönt att ha någon som susade och dusade i min säng också, där har jag ju nästan aldrig påhälsning. Ok, jag erkänner, han är väldigt mild och fin och ingen Hitler. Bara det att han kanske inte förtjänar all min uppmärksamhet utan mer någon gång ibland.

Idag ska jag ha en klass2 i skolan, lite nervöst för det verkar vara mycket rutiner och sånt. Men det ska nog gå bra :) 6 timmars jobb, sen åker jag hem till Stina.

Imorgon tänker jag då fan inte jobba någonstans, dock kul att ha fått jobba lördag, söndag, tisdag, onsdag och så nu torsdag.

Ha en fin dag :)

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0