varning för nybörjaretruckare

Men seriöst, det är hur enkelt som helst att jobba på ett lager. Lite slitigt kanske att lyfta tunga kattsand-kollin men annars, bra pengar, kroppsarbete, man kan lyssna på musik och köra truck. Plus trevliga människor och fina killar att titta på :D

Jag har i princip bestämt mig för att jobba kvar på lagret tills jag får gå truckutbildningen, just nu har jag körtillstånd på den men inget bevis. Truckkortet är ju värt hur mycket som helst senare i arbetslivet.

Fattar dock inte hur jag ska få något skolarbete gjort den här introduktionsveckan men det löser jag sen.

Borde ställa mig och laga nya matlådor imorgon men jag satsar på att sova ut först och främst. Sen måste det bli en 5km på bandet och en rejäl dos med mat. Älskar att man äter som en skogshuggare i det här jobbet. :D

Godnatt

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0