Veckoplanering

Veckan ser ut som såhär:

Måndag: Per hälsar på (!) mitt gull. Laga lite mat, kramas lite och sen är det första introdagen på lagret 15-23.30.
Tisdag: Martin kommer (!) tvätta lite, kramas lite, så intro 15-23.30.
Onsdag: Helst vill jag försöka springa 45 minuter på bandet för att hålla konditionen uppe, kommer då vara en vecka sen jag sprang sist. Intro 15-23.30.
Torsdag: Pustaut på förmiddagen. Intro 15-23.30.
Fredag: Den här dagen ska jag vara klar med introt och jobba själv :) ser fram emot det. Jobbar då 15-23.30.
Lördag: -
Söndag: Barnvakt åt William hela dagen i Smedjebacken.

Ingen tid för utsvävningar. Men Stina börjar jag allt sakna litegranna.

Kommentarer
Postat av: Moa

Är det så det heter..? "Kramas lite"? ;)

2011-02-21 @ 10:12:30
URL: http://knoxtindra.wordpress.com/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0