Bröst och kroppskomplex

Sen jag började träna har kroppen blivit fastare på sina ställen - trevligt. Även Thelma & Louise har minskat något i omkrets om man ser till när jag var lite yngre. Jag hade världens kanoner när jag var redan 13-14 år! Minns när jag började intressera mig för träning så hade jag en sportbehå i storlek 85C. Den var lite för stor men passade ändå någorlunda. Sheizze!

Mina bröst är fortfarande i hygglig storlek. 80C om det är vanlig bh, 75 med sportbehå. Det har ju sina fördelar när man blir glidtacklad och ska till att få sig ett skjut. I övrigt förstår jag inte bröstdebatten om att det är så synd om platta tjejer och "killargillarbarastorabröstbuhubuhu". Jag har alltid velat ha små bröst och har aldrig varit tjejen som kör boobflash på krogen för att få sig antingen alkohol eller ligg.

Oavsett, i love my boobs. Det ska alla göra. Har haft turen att inte ha bröstcancer i släkten (peppar peppar) och de är helt friska, enda lilla grejen är att det vänstra är markant större än det högra, vilket iofs aldrig varit något problem förutom när man ska köpa en madafacking BH.

Går alltid i sportbehå och pallar inte vanliga bh:ar. Om jag åtminstone hade haft en mer grandios rumpa? Så hade proportionerna varit okej. Men det har jag inte. Alltså ser jag ut som en krigarprinsessan Xena med dubbel uppsättning kulsprutor när jag har på mig vanlig bh. Härligt, det gör ju inte att killarna tittar mindre. Visst vill jag att de ska dregla men helst när man är i den situationen och inte försöker ha en vanlig konversation.

Nu har jag lyckats få fram att jag antingen vill ha mindre bröst eller större rumpa. Never gonna happen om man inte kör Beyoncestyle och gör 50 nedåtkliv med knät i golvet om dagen, vilket jag inte orkar. Så jag tror I fuck it och är nöjd med mig själv.

Ja'menää däää int nå probleeem å fååå säj ändååva. Dä fixä jaa! ;-D

Kommentarer
Postat av: Emelie

True that sister! På tal om asses så har jag kommit på mig själv med att ha en grej för rumpor, alltid det första jag spanar in hos folk! de är liksom så klämvänliga, mm mm mm!

2011-01-21 @ 13:00:12
Postat av: Alicia

Alltså Sara, jag älskar dig! Fan vilket underbart inlägg och jag håller verkligen med dig. Du är så himlans skön! Men för mig är det tvärtom, höger är större än vänster. Och detta är så tjejig jag blir idag. PEACE OUT BRO! <3

2011-01-21 @ 21:47:16

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0