Goda fina underbara liv

Jag känner mig som en helt ny människa efter att ha fått ligga. Haha! Nu har jag ju fått ligga hela hösten men med helt fel person. Gårdagens fångst gav mig 1000% energi och perspektiv på saker och ting. Jag är värd det allra allra bästa! Speciellt något fingerfärdigt, haha.

Så efter en morgon av bokletande på internet och extra lång sovmorgon (det blev inget jobb) gick jag ut och rastade mina Nike+skor för första gången på tre månader samt mina stora trådlösa hörlurar. Måste sett bra fint ut där jag gick med världens största leende på läpparna.

Gick runt älven och sedan till Coop och köpte tre liter apelsinjuice (mmm) på hemvägen var det en skäggig kille på cykel med sidväska som tittade storögt på mig och log. Jajamän, man är värd att älskas, hur finnig, bekväm och svettig man än är.

Promenaden slutade på 7,5 kilometer och 9500 steg enligt stegräknaren. Jag inser hur sjukt mycket jag går om dagarna i.o.m att jag bor så långt utanför stan, inte konstigt att jag äter som en hemlös på julbord ungefär varje dag och varje måltid samt på natten :D.

Veckoplaneringen ser ut såhär:

Tisdag: Jobb 9-16, Träffa Tomas för att reda ut om vi ska ha någon fortsatt kontakt eller inte.
Onsdag: Fika med Fia, Pizza med Per (bokstäverna)
Torsdag: Ledig, kanske en löptur.
Fredag: Spansk afton hemma hos Mikael i Örebro med lite vin, sombrero och spansk film.
Lördag: Sofie Jansson kommer hem till Dalarna :D!

Kommentarer
Postat av: Alicia

Åh Sara, du är fantastisk! Jag kan läsa det igen och igen och igen, blir lika glad varje gång. ÅH så fint!

2011-01-03 @ 20:30:27

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0