Gôtt

Lite grejer att se fram emot! :) Måndag jobb, tisdag häng med en vän, nästa fredag, ska jag ned till örebro för att hänga med Mikael min klasskamrat.. :) vi ska på latinofest förhoppningsvis, och mysa till det! Veckan efter det drar jag till Göteborg för fest! Ska mysa med Axel och ha pre-party för min födelsedag den 22 januari, husfest hos longman och dom, får även träffa min kära Emelie innan hon drar till America Latina!:) Kanske en Aliciadejt mitt i allt detta?! Alicia vill du komma på fest hos en massa jättechill folk?

Sen fyller jag och min systerson år den 21-22 januari vilket innebär mer kalas.. tre helger i rad! SÅ vill jag ha det!

Gud så fint! Tänka sig..vem visste? Aja.. nånstans här kommer skolan in; ojdå, måste beställa böcker, samt förbereda mina lektioner för mina spanskaelever, men hej, ingen stress..sånt där ordnar sig ^^

Livet är gött och jag har precis festat i mig som lite nattmat, stekt broccoli och grön paprika med en massa citron, salt, svart- och cayennepeppar. Hä fiint dä när man är lite sugen.

Kram kram!

Kommentarer
Postat av: Alicia

Fina, du kommer ner! Dejt, hell yeah - när kommer du och hur länge stannar du? Det låter hur fint som helst med chillfest, men jag vill inte lova någonting. Har precis kommit hem till lägenheten, huvudvärk och resten av knoppen mest överallt. Men jag säger kanske med ett glädjerus i hjärtat och magen! Tack för att du bjuder med och in. Fred ut!

2011-01-02 @ 16:09:49

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0