Lajbans

Fan vad det är trevligt att fylla år!

Tomaspojken kom och bjöd på födelsedagssemla, vi åkte och köpte barstolar och sen var det bara att sätta igång att tvätta, laga mat och fixa.

TACK FÖR EN ASKALAS FEST! :D
Sånt jävla härligt gäng det blev alltså! :D Synd att du blev sjuk Matilda och inte kunde komma, men vi får ses snart ändå tycker jag : )

Kvällen kan sammanfattas i skrålande allsång till Helen Sjöholm, "partypoooopeeer!!", sex & samlevnad i sängen, cigarrpuffning, lite dans, god mat och slutligen en god natts sömn full på vin!

PS: Jag fick så jäkla schysta presenter :) söta kramande saltkar & en sjal av Monica, en hel jävla kasse fylld av starka kryddor (!!! MUMS) och mat från en thaibutik av Stina, tekoppar av Fia :) Kanonglad blev jag! Men den bästa presenten var ändå att ni kom!






Hur lyckas jag se så jävla billig ut? haha :D






Kommentarer
Postat av: Alicia

Fin kväll för en fin tjej!

2011-01-23 @ 19:33:51

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0