Lördag

Galen kväll igår med vin, massa 91or, dans på Salas hotell samt en flata som först stötte på en och sen blev skitsur för Linnea råkade spilla ut hennes drink. Inget kött för min del, fanns inte många av det andra könet som intresserade mig. Men jag hade galet roligt :D och idag är min hals värre än värst men det var det värt. När vi kom hem 2.30 inatt hade jag ingen röst. Lite sömn har det också blivit, trots att Linnea både har en jättefin grand danois och en liten katt som liknar Oliver (ja, jag är svinallergisk, men det har gått svinbra).

Mitt tåg hem går kl.13, jag tror jag ska försöka orientera mig lite här i staden och kanske gå och köpa frukost. Kvällen blir nog enbart vila, vila, te, vila, te, vila, te, den ordningen. Samt vara lite småglad över jobbintervjun.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0