Måndag

Sov som ett as inatt. Vaknade förvirrad vid 04 och undrade varför det inte kunde bli morgon någon gång. Varför sover jag så dåligt? Släpade mig i alla fall till skolan där jag skulle vara volontär idag.

Kanondag! Älskar att hänga med kidsen. Energin kom tillbaks då jag fick sitta med tre kids i korridoren och jobba. Hur sköna som helst är dom :) 4B äger.

Har just kokat soppa på en spik (kikärtor, spenat, ris och 3 olika sorters chili) samt fått i mig några Werthers. Längtar tills Max blir lite större, han kommer älska att vara hemma hos sin moster då. Börjar bli bra på att ha godisskålen framme ^^.

Ska vila lite och sen dra iväg på spinning. Tredje passet idag, jag hoppas att det hänt/börjar hända grejer med kondisen. Men det tror jag!

Puss på er :)


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0