Måndagsbarn

Imorse ringde de från en högstadieskola här i Blg. och ville att jag skulle komma dit och vikariera. Som spanskalärare! Fick erbjudande om 3 lektioner idag och 3 imorgon men det var tvätt på schemat idag, så jag tackade ja till morgondagen. Ska bli roligt, intressant och spännande :-) och jag hoppas jag kommer klara det galant! Lite nervöst allt, men vad är det jag ska handskas med - dampiga tonåringar, inget att vara nervös över..

Ska strax traska iväg på möte efter att ha läst lite spanska. Blir ingen träning idag, kan inte ta mig dit, det är snorhalt ute och jag vågar inte ta cykeln. Lika bra ändå, har lite träningsvärk och det kanske är bäst med vila.

Puss & haj


Kommentarer
Postat av: Alicia

Så himlans jäkla fint! Du kommer ÄGA dem i morgon, spanish style! Jag ska tänka extra mycket på dig i morgon, skicka good vibrations så du lär de små liven hur spanska ska handskas. Stå på dig i morgon snygging!

2011-01-17 @ 23:04:33

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0