Min fredag

Nu har jag äntligen köpt gymkort. 6 månader på Actic, var för feg för att prova något nytt. Jag trivs bra där; stora fönster, många cardiomaskiner, utsikt över simhallen när man springer..

Idag blev det 20 min cykling till gymmet som uppvärmning, 30 minuter löpning, 20 minuter styrka och 20 min cykling hem som nedvarvning. Styrkan har jag inte tappat sådär nämnvärt, vilken chock. Konditionen var till och med bättre.

Stannade till hos Tomas på vägen hem, han som hade lovat bjuda på mat. Vilken mat sen då! Kokt vit fisk med potatis, äggsås och körsbärstomater. Han är en riktigt duktig kock den mannen.

Kvällen har jag ägnat åt att med Linda åka och köpa ett barbord och skruva ihop det :D. Vi lagade lite mat och myste och tittade på Hot Rod.

Har för övrigt käkat säkert 150g choklad och en massa nachochips idag, det kan jag säga, var både gott och välbehövligt!


Min nya mysiga tröja

Lite pyssel

Tada!



Fint sällskap till maten minsann



Bara två stolar som fattas, de ska jag försöka fixa imorgon! :)


Kommentarer
Postat av: Alicia

Åh vad fint det blev!

2011-01-14 @ 23:18:10

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0