Nyårsdagen

Gårdagen var ju bara för jäkla härlig alltså! Inget vilt festande ute, utan en hederlig nyårsafton hemma med massa vin, spel, min familj, god mat och Caroline. Hon är min äldsta vän har jag insett, vi har känt varann sen vi trippade runt som små dvärgar :)

Jag blev rätt så påverkad men det var bara skönt, för jag sov som en gudinna, fick sova ut efter veckans sömnbrist. Idag så följde hon med mig till Borlänge för att se min lägga, har haft en kanonfin dag idag, vi gjorde wok, hängde, drack te och fanns till!

Nu har jag precis druckit upp den godaste cidern någonsin, en cider som typ är som söt öl med ingefärasmak, helmumsigt. Caroline har åkt hem och jag är kvar. Imorgon kommer Ann-Sofie upp till borlänge och det blir fint att träffa henne.

Sen är det en annnan människa jag gärna vill se också, inte min klasskompis, utan ett annat mysterium ^^

Det är väl för kul att finnas till! Jobb på måndag också, kalasskönt, här rullar dygnen och stålarna in!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0