Onsdag

Imorgon är dagen D med urinprov som ska ge mig jobb samt slutligen ännu ett spinningpass (jag är rädd. rädd som fan. spinning är inte att leka med). Hade tänkt kötta lite armstyrka på gymmet idag men jag spar mig till fredag.

Jag har en lysande idé förresten om att söka stipendiepengar från min hemkommun. De har en fond på 84000 som både elever som går/gått i grundskolan där kan ansöka om. Förra året sökte 24 stycken och 12 stycken fick. Blir det samma antal i år skulle jag mest troligt hamna i den senare gruppen :)

Frågan är bara vad man skulle söka använda pengarna till? Kanske en återtripp till barnhemmet i Mexico för att kolla till mina ungar? Eller kanske bara pengar för att täcka upp hyra/mat under en månads till och så bekostar jag resan själv?

*antecknar lite*

Jäklar, den här kvinnan alltså. Det är nice att bo själv. Stå framför spegeln, dansa lite fult och nynna "well, you done done me and you bet I felt it, i tried to be chill but you're so hot that I melt it..

..noo i won't hesitate no more, no more, it cannot wait, i'm YOOOURS..."

Ikväll ska jag åka till Uppsala. Titta in i kyrkan mamma & pappa gifte sig i samt träffa en ny bekant :) får se om jag hinner på Mitra imorgon när de kommer hem eller kanske Linn en stund. Visar sig!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0