Solsidan

Cyklade hem till Tomas igår alldeles för sent. Han hade haft fyspass innan och var helt utmattad. Vi tittade på Solsidan och Hipphipp - alltså, FINNS det någon roligare kvinna än Mia Skäringer? Jag börjar fnissa bara jag ser henne, hon är så BÄST! :D Älskar den serien.
(På tal om något annat kul kan ni läsa en asironisk journalists blogg på Cafe, Fredrik Backman, med krönikor här. Beroendeframkallande!).
Sov hos pojken och det var skönt med lite kropp :) fick frukost på morgonen och sen stack jag till gymmet. 5 km 28:43 idag, nu har jag förstått vad grejen är: under passet, fyll på med protein/mjölk-drink, så återhämtar sig kroppen grymt bra/snabbt till nästa gång.

Flög omkull på cykeln hem, den här gången gick det inte lika bra, sträckte framsidan av låret. Ibland känns det verkligen som att den muskeln kan gå av om man böjer sig för snabbt och nu gör det dessutom ont i den :S Torra svennebananer också, ingen som frågar om det gick bra trots att dom ser att man ramlar. Hahaha.

Imorgon får jag besked angående lagerjobbet och just nu känns det varken si eller så, då jag vet att jag kommer få vikariera i skolan och vården vid behov. Men det är alltid bra med jobb!

Nej nu blir det gött med lite krubb snart, ses och hörs.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0