Söndag

Jag har köpt en ryggsäck.

Så awesome.
Så vuxenpoäng.

Fredagkvällen fick jag ändå lite energi och drog iväg på min hoj till gymmet. Stekte lite armar och sen fick det vara bra.
Gårdagens jobb var kanonhärligt. Drog till bolaget och handlade whiskey åt S, vi tittade på Time out, jag dåsade i soffan, med mera med mera. Som en helt vanlig lördag fast hemma hos en mysfarbror som behöver hjälp med diverse.

På kvällen cyklade jag och köpte räkor. De tog jag med hem till Pelle på hagalund. Vi hade en jättesoft kväll med öl, räkor och bra nostalgimusik typ Broder Daniel-ish, The Smiths, och så lite nytt, typ Carl Johan Vallgren och en låt av Uffe Lundell som jag (hör och häpna) gillade - "Hon gör mig galen". Har varit lite neutral till honom sen han var inblandad i bråket med feministerna. Drygt pack åt båda håll som gillar att hetsa.

Pelle är så söt. Lille Pelle! Det är så kul att snacka sex med honom. Han är så förvånad över hur ofiltrerat jag pratar om det. Förvånad och glad :D

Idag har jag jobbat tre timmar, kom hem, och faktiskt innan jag slog igång datorn storstädade jag! Duktig tjej. Håller på & tvättar nu. Ska bara slöa medans det puffar på. Ikväll är det Solsidan och Wallander, bra tv-kväll.

Jag har blivit så duktig på att leva det lilla härliga livet, älskar det.

Annars är livet bra. Jag tackar högre makter för det. :)

Kommentarer
Postat av: Alicia

Du ÄGER! Tack för att du finns älskade du, varje dag och just för mig. finare går det inte att få det!

2011-01-30 @ 17:23:21
Postat av: Sara

Tack för att du står ut med mig ^^ :* puss.

2011-01-31 @ 14:12:15

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0