Spinning!

Jag har hittat min kamera som jag trodde hade försvunnit :) härligt!

Idag ringde de från lagret och jag ska få göra drogtest på torsdag innan det blir någon fortsättning på jobbhistorien. Blir gött det! Undrar när man kan få tänkas provjobba.

Var på spinning nu på kvällen och det var banne mig det jobbigaste jag gjort någonsin. Men det hade jag räknat med. Så gött att käka efteråt när man känner sig sådär vrålhungrig :)

Blir en helslapp kväll nu inför morgondagens eventuella duktigheter. Har fortfarande inte läst ut bicicletas-boken, borde ta och göra det inför Västerås nästa helg. Nu i helgen ska jag i alla fall jobba, blir gött det.

Ha det fint.

PS: jag lämnade in anmärkningar om fel i löneutdelningen för 2-3 veckor sedan. Idag ringer kärringen och frågar vad det handlar om. När lönen kommer om 3-4 dagar och det inte hinner läggas på. Alltså kommer novemberpengarna i februari. Tack för det! Inte nådigt hur fan man blir behandlad i den här branschen.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0