Tisdag

Haha! Senast jag satte min fot på ett högstadium var -09 när jag precis kommit hem från Mexico och skulle berätta lite om resan i skolan. Då höll jag på att få hjärinfarkt av hur eleverna betedde sig.

Idag var jag ändå inställd på AD/HD, och tur var väl det :-) Som väntat hade jag huvudvärk efter de tre lektionerna men det var ändå sjukt roligt att vara boss och den som dom lyssnade på :-D. Sen vad gäller dampbarn, så lär man vara bestämd men ändå se igenom dom, det hjälper inte att skrika åt dom utan man får ta till lite andra metoder.. det man ska passa sig för är i alla fall att låta dom äga en.. vilket jag aldrig kommer göra!

Ska jobba imorgon också, 8.40-12.00, ser fram emot det. Strax ska jag sätta min röv på cykeln och bege mig till elgiganten för att köpa nya lurar.. sen blir det direkt till gymmet för lite styrka/kondition, och sist yoga :-).

Hojoj.

Kommentarer
Postat av: Alicia

FAN VAD DU ÄR BRA!

2011-01-18 @ 18:09:31

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0