Tisdag

Vaknade 06.22 av rethostan och det var tvärstopp i att försöka somna om. Gick upp och kokade mer bönor. Jag åt även en stadig grötfrukost inför dagens ansträngning - fixa kedjan som hoppat av på cykeln. Gick ut och gjorde det nyss, tog runt 2 minuter. Och jag är inte ens trött. Måste berott på gröten. Hahaha.

Nu är jag glad! Jag kan ta mig vart jag vill på min tvåhjuliga vän. Tror jag ska ta en sväng till Kupolen och köpa en ny väska. Har jag sagt att dragkedjan gått sönder på den? Samma sak på mina underbar vinterskor, det skar verkligen i hjärtat för dom är de bästa och skönaste och finaste jag någonsin haft.

Men lika glad för det är jag. För jag har en cykel! I veckan ska jag få skjuts av Tomas till Jysk och köpa ett barbord som jag spanat in :) blir nog fint i mitt rum.
Hej på er svennebananer.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0