Tisdag 2

Får en fin födelsedagspresent av Saga; middag och standup i Falun på fredag. Kanonmysigt! :)

Idag införskaffade jag mig mer grejor till mitt hem. En kaffeburk, två tekulor, salt & peppar-kar, ett rivjärn, ett durkslag samt en hink som inte syns. Det går framåt!

Går allt som jag vill har jag förhoppningsvis en fet lön i slutet av februari, vilket då kan innebära en upprustning av köket. Tar ett rum i taget här jag.





Nya hörlurar från Philips, utformade för träning. Motverkar alltså bakterieodling pga svett i öronen.. :D

Kommentarer
Postat av: Shirin

Då kommer du alltså inte hit på max kalas? :(

2011-01-19 @ 12:20:09
Postat av: Christerruth

Great website and thanks for sharing. If you ever need to exchange links please contact me.

2011-08-26 @ 14:32:51
URL: http://christerruth.blogstie.com

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0