Wutt?

Har fått höra på två arbetsplatser inom loppet av en vecka att jag verkar vara en tjej med "skinn på näsan". Vaa? Men det är ju ändå positivt att jag lyckats få till en sån bild av mig själv?!

Idag hade jag en åtta och en sjua.
I åttan kom det två frågor från ungen som vägrar jobba: "har du en dotter?" "eh, nej." "är du gift då?" "men nej tror du det eller." försökte svara lite argt men började skratta samtidigt.

Sjuan var hur söt som helst, de har ju inte kommit in i testosteronfasen än. Får jag vicka mer i den årskursen blir jag glad.

Tog mig en tupplur på eftermiddagen, lagomt trött är den här kvinnan. Just smackat i mig en stor portion hemgjord pyttipanna, ser fram emot morgondagens träningspass som jag tänkte får bli en 7-8 kilometers löpning på bandet.

Efter det ska jag käka grek med Saga och sen se "Little Fockers" på bio :D :D

På fredag blir det Max- och Moster-kalas!

Kommentarer
Postat av: Alicia

Klart du har skinn på näsan, ingen som sätter sig på dig min fina vän. Livet är för oss nu - känner du det? Så fantastiskt vackert!

2011-01-19 @ 21:15:12

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0