:D

Rapportering: snusfri 16 dagar (!!!), jobbat 5-14 hela veckan, försov mig två timmar i förrgår, försökt byta startmotor men jag hade BESTÄLLT FEL, jag har druckit kaffe EN OCH EN HALV TIMME med min favoritgranne på "terassen", han var Huuuur mysig och gullig som helst. Jag måste bara skriva ner händelsen för att jag ska kunna gå tillbaks och "aaw" sen:

En polare är här och ska byta startmotor, jag går upp och ska hämta sax till honom. Går ut, stänger dörren, hör hur Robert öppnar dörren, jag försöker desperat fiska upp nyckeln ur fickan för att låsa fort och gå ner för att inte störa honom, slutar me att jag tappar nyckeln på backen och han är utanför dörren. FAN, haha.

Båda hälsar precis lika skamset på varandra för första gången på ett halvår-ish. Jag ber om ursäkt för hur jag betett mig genom att skriva och skicka lapp osv. Han erkänner att han inte vågade svara på kaffelappen HAHA men har ingen aning om vad jag har skrivit annars? Jag säger GLÖM DET HEHE.

Han frågar hur jag trivs här, jag säger att jag trivs bra men skulle vilja ha ett par stolar på "terassen", han säger att han har två st i förrådet och han går ner och hämtar dom på en gång. Så himla gulligt, så i trappen häver jag ur mig: Men du, vet du vad, då kan ju vi sitta PÅ STOLARNA och dricka kaffe tillsammans nowadays, om du vill. Jag går ner, han cyklar ner och handlar efter det, kommer tillbaks och frågar: vill du ha lite kaffe nu förresten?

AAAAW! JAG DÖR!!!!!!!!!! AAHAHAHA. Mysigt :d Sen nämnde jag att jag hatar mitt mobila bredband, då säger han: men du, du kan få surfa på mitt om du vill :)

ÄR INTE DET DET MODERNA SÄTTET ATT INDIREKT BLI SAMBOS?!?!?! HAHAHA.

Kär eller...............japp.

Kommentarer
Postat av: Mitra

egentligen inte, haha. hur mycket var det? 200? vad har du för kontonr? sätter in så fort du skickar nr!

2011-07-02 @ 09:50:09
URL: http://rosabjork.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0