dags för ett inlägg

Hallaao!
Imorgon ett 5-14pass, sen ledig en dag och sen sista 5-14 för sommaren! MYS. Nästa vecka jobbar jag 14-22 + en dag 16-00. Veckan efter det 7-16 och sista veckan 16.45-00.
Jag knäcktes av det här 5-14 skiftet, såpass att jag försov mig i tisdags.
Hade sovit enbart 4 timmar/natt i 3 dygn, så inte så konstigt.
Det misstaget ville jag inte göra om. Så jag sov hela onsdagen på dagen efter jobbet, och vaknade upp som en gudinna idag. Underbart! Har haft jättemycket energi och myst runt med P3 i öronen när jag sorterat kött, kyckling ostar och allt vad det varit.
Alicia har satt igång och tränat som ett riktigt ARSEL (http://orkardueller.blogg.se) vilket har inspirerat även den här slöröven att börja jobba. Så jag har tränat tisdag och idag. Bara vikingahatten som fattas (URSTARK) . Konditionen är i princip obefintlig, men chinsen är oslagbara! Lyfte mig 8x19kg i hjälpvikt idag, awesomeness i dess renaste form. Fortsatte med 26x8 och sen gick jag över på hantlarna.  7kgx10, 6kgx10. Över till löpbandet. 20min löpning, 10 cykling, 10 crosstraining. Lite situps, sen cyklade jag hem .
Bådar gott! Starke adolf eller?
Jag och grannen har precis varit iväg och köpt kvällsgodis.. haha! :) Blev så sugen :)
Nää, bäst att lägg säj. GODNATT!

Kommentarer
Postat av: Shirin

GO-Moster :D Kom och hälsa på för 17!!



Och du, glöm inte spenaten, Alfred :D

Pöss haaaij

2011-07-29 @ 18:38:59
URL: http://shirint.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0