En lördag i mitt liv.

Jag är jättedålig på att göra bra och intressanta blogginlägg men jag har verkligen ingen energi. Well! Var ledig i torsdags, tog mig hem till mamiz där vi käkade tacos och drack vin. Shirin och pojkarna var med så det var dagen i ära fler pojkar än flickor i huset! Var så underbart att se systersönerna igen :)
Och så kanongott med vin då! Blev tråkigt nog trött som fan vid 22tiden men jag behövde nog sömn. Sov på en nice madrass på golvet då resten av huset var ockuperat, och vaknade morgonen därpå till Max härliga stämma :)
Jobbade fredagen 16.45-00, lyssnade på jättebra house i P3 musikguiden nästan hela kvällen när jag stod och sorterade Texport (en form av specialpall som lossas på lagret och skickas ut till de olika butikerna). Dansade lite för mig själv, haha.
Idag har jag varit ledig och det har varit nice. Sov ända till 09.40 och tyckte det var en bedrift. Förde över pengar trots att det inte är löningsdags än, men jag hade ingen frukost hemma så. Stack och handlade och det kändes skönt.
Jag har insett att jag är laktosintolerant typ. Och trots att jag bara haft mjölk i kaffet idag så har det lilla gjort att jag fått ont i magen. Så jag ska lägga ner det och det känns ganska skönt att ta itu med Bregottberoendet på riktigt :D.
Större delen av dagen har jag hängt med grannen. Först fick vi upp till Bergebo med en termos kaffe och pepparkakor och satt och chillade där på en bänk. På kvällen drog vi till Falun till hopptornen, hur mysigt som helst att sitta där med en filt omkring sig och begrunda en backhoppares syn (hur tänker dom egentligen?!) samt att pussas lite, trots att det kanske inte leder nånvart.
Nu måste jag sova, för imorgon inleds veckan 05-14.. fy fan.. sex dagar på raken. Skjut mig i röven.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0