Lördag 9 juli

Jag har köpt ny cykel. Jag var tvungen. I förrgår upptäckte jag att däcket var helt trasigt när jag skulle cykla till jobbet. Panik. Rullade i alla fall till jobbet på cykelfanskapet, ända tills däcket brändes sönder, haha.

Min nya cykel är iaf fiin, från Biltema. Hög skön sadel och svart är den :-). Köpte den igår innan jag träffade Terese som är hemma i Borlänge ett tag. Vi tog en fika på Trädgårdscafét.

Har varit ett lite småjobbigt dygn, ^^. Jag har kämpat med lusten att höra av mig till R. Men vet att det inte är läge att göra sig till ett offer i ännu en relation. Ettt offer som inte klarar sig själv liksom. Jag har varit duktig, över förväntan - måste ha lärt mig något från mina tidigare försök!

Tänker inte höra av mig innan han kommer hem imorgon, utan låta honom ha en nice helg i huvudstaden med sin kanonsnygga dread-syrra. Tålamod och tillit är grejen, jag har klarat mig själv i ett år och skulle klara ett år till om det var så.

Idag tänkte jag istället åka till min familj i Smedjebacken. Pappa åker ju till Iran nästa torsdag, kan vara läge att träffa honom innan det. Plus att jag saknar min mamiz och mina brorsor.

Imorgon måste jag laga en massa matlådor inför kommande jobbvecka. Men det är imorgon det. Inte idag :)

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0