Nikotinfri, laktosintolerant och frisk

Ja, det har skett lite förändringar i mitt fysiska liv.. jag är NIKTONFRI :) och det känns kalasbra. Om två dagar är det sex veckor. Hur FAAN lyckades jag?! Jag måste haft sån jävla styrka i beslutet den där dagen!
Något tråkigt är att jag typ fått det bekräftat att jag är laktosintolerant. Har käkat typ 95% mjölkfritt i en vecka och magen mår mycket bättre, men tyvärr måste det bli 100% ändå, jag måste ta bort mjölket ur kaffet och sluta äta glass .
Jag tror jag måste ha utvecklat intoleransen av mitt bregottätande tyvärr :S nog om det, känsligt att prata om, haha saknar smöret så mkt.
Meeen men. Idag jobbade jag sista passet 5-14. Åkte hem, sov två timmar och cyklade sen och handlade. Skulle "bara" köpa laktosfri mjölk och det slutade med att jag roffade åt mig hela jävla grönsaksavdelningen. Åååh älskar min grönsakslåda! SÅ fina färger former och smaker :D. Köpte även lite röror och såser och cayennepeppar som jag inte haft hemma på ett tag. Samt godis så att jag skulle klara mig hela kvällen, haha :)
Nu på kvällen har jag varit och hämtat en radiostyrd bil åt Ida (?) som en liten tjänst, hon kommer upp och hämtar den nu i veckan. Jag drömde om henne häromdagen, tror nog jag haft lite ångest kring beslutet att tacka nej, för vet att det kan bli bra liksom. :S :(
Imorgon får jag sovmorgon, så jävla guld! Ska sova till 10, träna vid 12 och jobba 14-22.
shoobiiee

Kommentarer
Postat av: H

Oatly chokladglass, laktorfri och smaklöksorgasm av rang! Valio-produkter är också jättegoda om än, tyvärr, lite dyra. Puss H

2011-08-01 @ 01:38:09

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0