Om min granne.

De mest perfekt formade händerna.
Världens finaste honungsbruna ögon.
Skejtare.
Lite smått blyg men inte efter ett tag.

Och det finaste är nästan att, visst, vi har gjort mer än att bara pussats.. men han har först och främst velat lära känna mig och veta vem jag. Varit återhållsam med resten (eller ja, fått mig att kvida efter mer, hahaha).
Idag fick jag ett sms om att det var mer än fysiskt med mig. Och så frågade han om jag ville ha picknick nere vid vattnet med honom nu någon dag... :D

En riktig Sarakille. Lugn och eftertänksam, lite småcynisk och ironisk emellanåt. Godhjärtad och bryr sig inte om status. Han säger att jag är en riktig skönhet och undrar hur jag kunde bli så.. :D

AAAAW!
JAG DÖR!!
JAG ÄR SÅ FJORTIS!





:D

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0