Onsdag 6 juli

Det blir lite dåligt med inlägg nu när jag jobbar -Jobbet tar all min tid och energi i princip-

Det var tokfint att se min vän Emelie i helgen, som kom upp pga festivalen. Vi var hemma hos Tomas, spelade och sjöng med massa folk från min släkt. Och min mamiz yoo var ju upp på lördagen! :-) Så fint att se att hon hade kul. Jag drack ganska mycket förra veckan. Skönt att det är ny vecka!

I förrgår kom min granne över till mig på kvällen ;-) Vi kollade på film och pratade. Jag har scoreat honom, haha. Om det så bara var för en kväll, bryr mig inte. Det var ju trevlgit så länge det varade! Fan säger jag bara! ^^

Det där med att ge singelkillar bättre självförtroende än de förtjänar, jag borde tagga ner på det. Eller har taggat ner kanske?

Idag jobbar jag 15-22. Innan det har jag läkartid.. :-( lovar det är nån typ av vattencystor som spökade förut. Imorgon blir det lunch med Adam, sen jobb 16-00. Fredag lördag är jag ledig och söndag tog jag på mig extrajobb 16-20 för att tjäna ihop till nya startmotorn :-)

Jaja. Ha det fint :-)

PS Snusfri 3v

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0