slut på helga

Gott dygn i SMB. Drack vin och åt lite tacos, svenska varianten, hemma på Aspstigen. Sov däremot som ett as, det var varmt och fuktigt nere i mitt gamla rum.

Tog mig 2,5 härliga timmar att ta mig från Smedjebacken till Hönsarvet. Jag är nu fullt övertygad om att jag köpte bil av en anledning. På tal om bil så fick jag mejl om att startmotorn är påväg :-)

Ska strax cykla på min älskade cykel till jobbet. Kort-jobb, bara 4h idag. Sen ska jag hem till Åsgatan. Som har blivit tryggheten.. äntligen kommer du hem.. :-) Shit, det har bara gått en vecka, men jag har ju i princip sett dig sen förra året, och visste från början att jag gillade dig. :-) Har saknat honom mycket den här helgen, farligt farligt.

Det känns ju lite konstigt att officiellt gilla någon annan nu, så att Tomas kan se och allt. Men jag bryr mig inte, jag följer mitt hjärta, och då känns det bra. Lägger min energi på de som ger mig detsamma..

Hörs sen :-)

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0