Haaahahaha..

Okej, jag kanske har konstig humor, men det här blogginlägget gjorde min dag. För det första för den klockrena rubriken på inlägget. Sen innehållet som jag bara tycker är så enormt underhållande att det borde få humorpriset.

Ska ta några av de klockrenaste citaten men först lite bakgrundsinfo.

"Varje dag fram tills två månader sen köpte jag två paket läkerol, en flaska cola light (oftast två) och ett paket tuggummi. Köpte varann dag (oftast varje) naturgodis också. Detta har jag gjort sedan jag var 14 men för att beräkna ihop allt så att de blir mindre än vad de tillsammans blir kan vi säga 15 istället. "


Nu kommer vi till det jag tycker är roligt.

"Okej 58 kronor på strunt varje dag är väl inte så mycket... Eller..."

"Det är nu det blir intressant (och ångesten börjar komma) 58 kronor gånger 365 dagar =21 170 KRONOR!!!!
En fucking Chloé väska! En fucking Marc Jacobs väska har JAG lagt på läsk och läkerol."


"Men det är inte över, ta det gånger TRE (år)! 21 170 x 3= 63 510 svenska kronor har jag lagt på SKIT.
Jag kunde köpt en Hermés Birkin (min drömväska) vid det här laget om jag stoppat alla onödiga pengar på ett sparkonto och skippat läsken, läkerolen och tuggummit."

"Okej många av er verkar inte riktigt förstå att detta inlägg är skrivet hälften med ångest, hälften med humor. Det jag ångrar med dessa utlägg är att jag stoppat in mig så mycket syntetiska ämnen som min kropp mår dåligt av och sen dessutom lagt ut 63 tusen på det."

Säga vad man vill, men jag älskar när människor kommer till insikt. Antingen över hur otroligt fåfänga och idiotiska dom varit, eller hur otroligt emo dom varit.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0