Hej hopp i kantarellskogen!

Hallå bloggeeeen! (med valfri hysterisk bloggerskas röst).

Idag e de måndag, och jag har köpt något alldeles speciellt som kommer vänta mig när jag kommer hem från jobbet ikväll: måndagskrysset. :-) Mitt hållningsbandage har kommit och jag kan säga att det verkar ganska jobbigt att ha bra hållning, haha. Trött i ryggen redan efter en kvart. Men jag tror verkligen det kan stärka upp muskulaturen i bröstryggen så det var ett bra tips från kiropraktorn.

Började dagen med att läsa ut en bok. "Älskade du" av Barbara Voors. Jävla skit, hon fick mig på fall med sin suggestiva, abstrakta blödande kärlekshistoria rakt igenom. Mådde dåligt i ca 5min efter sista sidan, grät en skvätt och gick sedan till gymmet för att trampa lite ergonom-cykel.

TIll lunch gjorde jag en kanongod soppa. Vilken soppa som helst blir krämigare, mysigare och godare om man knäcker i ett ägg. Min innehöll tofu, ägg, palsternacka, morot, potatis, lök, röd curry och vinäger. Gott så det räckte och kanonmättande efter ett träningspass!

Nu ska jag puttra iväg till jobbet. Inte flashigare än så. På återseende, madafackaaz.. puss.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0