Lördag, midsommardagen

Jag har haft ett ganska jobbigt dygn. Inatt ringde det från en f.d kompis telefon till mig, närmare bestämt min kusins kompis som jag umgicks med ett tag i höstas.

Men det var inte hon i telefonen utan några medelålders män som undrade om jag ville ligga med nån av dom. Jag la på och skrev ett sms att jag tyckte det var respektlöst och inte särskilt vuxet att ringa mitt i natten och fråga såna saker. Fick svaret att det var midsommar, hennes "kompisar" hade tagit hennes telefon och ringt och att jag skulle släppa till lite. Jag skrev att jag var nykter och därför inte släppte till lite. Hon skrev "Ovanligt".

Det hade varit ett dåligt skämt om hon och jag var kompisar. Men vi är inte det. Så därför kände jag mig både hetsad och ledsen. Eftersom det lät som att jag pratade med hennes plastpappa hörde jag av mig till hennes mamma och sa att jag inte ville att det skulle hända igen. Hennes mamma är snäll.

Nu fick jag ett ursäkt-sms på kvällen där det stod att varken hon eller hennes mamma hade nåt att göra med det där. Men jag vet att HON visst hade det så jag orkar inte svara.

I alla fall. Jag orkar inte med det här JÄVLA packet som bor i den här staden. Så jag säger upp lägenheten, jobbar klart på Ica i sommar och flyttar :-)

Kommentarer
Postat av: Mitra

riktigt jävla omoget. vilken jävla tönt! såg inte ditt sms förrän idag, hade inte mobilen på ute vid havet, var det därför du skulle ha nr?

2011-06-26 @ 15:49:11
URL: http://rosabjork.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja, precis. Jag skrev till henne och det kom fram men jag fick inget svar. Tack liksom. Äh jag orkar inte bry mig. :/

2011-06-26 @ 22:12:11

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0