Om onsdagen.

I onsdags åkte jag till Sala. Passade på att svänga in hos Viklund-familjen innan och gosa med Maximumsian och Theodor :) blir alltid så glad av att se dom båda!! Fortsatte sedan till Linnéa, hennes nya lägga och kille. Drack vin, käkade B&J och avslutade kvällen med att gå på "Onsdagsklubben" dvs, gå till stans enda krog som har dansgolv och uteservering där samma människor hänger lill-lördag efter lill-lördag.

Och folk bolmade och rökte som aldrig förr. Jag måste ha blivit passivt nikotinbombad den där kvällen, eller så var jag bara extra känslig efter en vecka utan snus. Helt snurrig blev jag! Men men, det är uteservering och fest, klart folk vill röka. Jag såg x antal snusdosor på bordet jag satt vid den kvällen, och jag sket i varenda en. Ville inte ens lukta. Jag avskyr snus och vad det gjorde med mig.

Vi dansade ända tills krogen stängde, sen gick vi hem.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0