Nattsudd

Fikade med Anna idag, vi har lite välgörenhetsplaner på gång. Kul! Och uppfriskande med härliga människor.

Jobbat övertid. En halvtimme extra, spela roll liksom. Jobbade 18-01.45 idag, ett helt okej pass, lite segt kanske. Men fick glida ranger-truck med mp3 i öronen mestadels och det är skönt, skönaste truckarna.

Har precis mofflat mackor.. vad säger man.. mums? Kaviar är senaste grejen, att jag aldrig ätit det förut, det är ju hur gott som helst! Pressat en tub på mindre än en vecka. Har ingen koll på hur mycket käk jag stoppar i mig om dagarna, känns som att jag alltid har något i munnen. Men det är kallt inne på lagret och man jobbar med kroppen, ett riktigt energislukarjobb. Mestadels käkar jag bananer på rasterna. Bananer och varm choklad med vitt skum (helt underbar) ur kaffemaskinen på lagret. Vi har en väldigt fräsch lunchrestaurang där det står en massa götta ofta, fina bananer, skorpor, vindruvor. I rastrummet brukar det ligga mer varierat med avocado och andra frukter och sånt.

Gruppcheferna var på mig idag och ville jag skulle jobba mer i juni..jag sa att något pass kan jag väl ta..börjar ju sommarschemat vecka 25. Så vecka 22-23 har jag tre dagar inplanerade, ska försöka stå emot och få vara ledig utöver det.

Har btw sagt till David att jag lägger ner honom nu, orkar inte vänta hur länge som helst på att bara få mysa..då är det lika bra att sniffa efter annat kött. Känns skönt.

Sov fett mina vänner, gör ni säkert redan. Imorgon ska jag göra musik med Martin och sen jobba samma pass som idag.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0