Söndag :-)

Hallo! Snusfri dag 4 kan jag glatt kalla mig. Den värsta och mest påtagliga abstinensen är borta nu. Det värker inte längre i kroppen så fort jag tänker på snus. Känns fortfarande som att något fattas, lite ångestfyllt, efter att jag ätit något. Men inte såpass att jag blir galen.

Dock är jag inte snusfri psykiskt än, måste ge det två veckor först.

Nu är kaffet klart, och det är dags att äta min macka, tvätta min tvätt, innan det blir träning och sedan 5 timmars söndagsjobb. Ur exilen, in i lagret! Erika jobbar idag också :-) Fr. o.m nu ska jag alltid träna innan jobbet, så att jag är uppvärmd = inga skador! Halleluja! :-)

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0