Söndagsuppdatering

Jag stack och cyklade på gymmet på fm, tänkte att man kanske kunde rehabträna. Och ta mig tusan, nu känns det mycket mjukare i lederna! Höften har till och med hoppat tillbaks lite!

Det där med cykling får jag nog tänka om lite kring. Jag har valt löpning framför cykling av många anledningar; roligare och softare att springa utomhus, man kan komma upp i högre kcal per timme utan att det känns så ansträngande, cykling är jobbigare och tråkigare, känns som det tar längre tid.

Men fan, cykling är så mycket mer skonsamt för rangliga kroppar. Det är i princip enbart musklerna som belastas, kanske därför det blir så jobbigt.

Härmed sätter jag upp ett springförbud för mig själv. Vill behålla knän och höfter i hyfsat gott skick..
Det får bli gymmet imorgon igen! Cykling tar längre tid men vem fan har bråttom här i livet.

Hade för övrigt en soft em på Kupolen med Shirin, Ingemar och pojkarna. När Max såg mig hoppade han upp i min famn, jag fick en kram och ett "älskar dig". Kan man bli mer fälld? Det resulterade i att moster bjöd honom på en bärgningsbil på BR och ett happy meal. Ägd!

Nu har jag tvättat långt över tiden, hoppas grannarna har överseende. Robert (min granne) städar oroväckande mycket, jag hoppas VERKLIGEN inte att han flyttstädar. Blir lite orolig :S han är ju min dröm-man! Älskar den där katt och råtta-leken :D RRrrrobert, grrr.

Kommentarer
Postat av: Shirin

Haha SÅ ägd! Men du ska bara veta vad han älskar bärgningsbilen :)

2011-06-13 @ 12:21:01
URL: http://shirint.blogg.se/
Postat av: SaWriz

Åå men vad bra! Värmer ett mostershjärta=)

2011-06-15 @ 18:17:30

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0