Tjenare.

Igår var det fredag och jag började dagen med att gå upp till gymmet och cykla. Svindrygt men värt det. Senare gick jag på möte på P&L, där blev det lite pärontårtetjockning, my bad. Träffade senare min vän Anders och hinkade litervis med kaffe, och efter det svängde jag förbi hos Tomas. Vi pratade lite och det resulterade i att vi åkte hem till Col på kvällen.

Grillade asmycket gott. Kyckling, halloumi, en finfin sallad till det, bröd, dressing och vin. Mycket gott! Till efterrätt blev det kolaglass med ananas och mörk choklad. Slocknade som ett ljus i soffan när det var dags att kolla på film kan jag ju säga. Vem hade inte gjort det, rund och god som en brylépudding.

Jag klarade det stora eldprovet: dricka alkohol utan att snusa. Kändes värdefullt!

Idag kommer det inte hända mycket mer då jag tagit en tur upp till gymmet och handlat lite. Gjorde vääärldens godaste omelett idag: på ägg, mjölk, färsk tomat, aubergine, orange paprika och lök.. Omelett, så enkelt och så gott.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0